diagnostyka komputerowa diagnostyka kompterowa diagnostyka samochodowa fap egr dpf usuwanie fap regerenracja fap
Raty 0% na dowód osobisty. PowerBOX to bezpieczny i nie wykrywalny tuning.
Zwiększ moc bez utraty gwarancji jest to rozsądna alternatywa chip tuningu.
Testy na Hamowni 4x4
PowerBox - strojenie pod auto
czyszczenie dpf regeneracja dpf regeneracja fap czyszczenie chemiczne dpf regeneracja adblue
czyszczenie dpf regeneracja dpf regeneracja fap czyszczenie chemiczne dpf regeneracja adblue
USTAWIANIE GEOMETRII
Geometria kół w 3D. Jak to działa?
Ustawienie zbieżności (zwane także zbieżnością kół) w aucie jest ważnym elementem utrzymania stabilnej jazdy i równomiernego zużycia opon. Zbieżność oznacza kąt, pod którym koła samochodu skręcają w kierunku środka pojazdu. Idealnie ustawione koła powinny skręcać do wewnątrz, w kierunku osi pojazdu, podczas gdy przesuwają się do przodu. W przypadku niewłaściwie ustawionych kół, koła mogą skręcać w różnych kierunkach, co może prowadzić do szybszego zużycia opon, nierównomiernego zużycia bieżnika, trudności w prowadzeniu pojazdu, zwiększonej oporności ruchu i podniesienia zużycia paliwa.
Ustawienie zbieżności powinno być wykonywane przez mechanika lub specjalistę od geometrii kół. Proces ten polega na dokładnym pomiarze kątów i ustawieniu kół zgodnie z zaleceniami producenta. Należy zwrócić uwagę na kilka ważnych czynników, takich jak stan opon, typ pojazdu, styl jazdy i warunki drogowe, aby zapewnić optymalne ustawienie zbieżności i stabilną jazdę. Regularne ustawienie zbieżności w pojeździe jest zalecane co kilka tysięcy kilometrów lub co najmniej raz w roku, aby zapewnić bezpieczną i wydajną jazdę.
Zapraszamy do naszej siedziby mieszczącej się w Grodzisku Mazowieckim przy ulicy Okrężnej 1, na profesjonalne ustawienie zbieżności kół najnowszą maszyną 3D !
Po pierwsze wtedy, kiedy dokonano wymiany opon. Da to pewność, że nie dojdzie do nadmiernego zużycia ogumienia, co przełoży się na jego żywotność, a w efekcie na komfort i bezpieczeństwo jazdy. Po drugie w momencie, gdy stwierdzono uszkodzenie któregokolwiek elementu zawieszenia, co nierzadko jest wynikiem uderzenia w krawężnik lub najechania na zbyt głęboką dziurę w jezdni bądź znacznie obniżoną studzienkę kanalizacyjną. Profesjonalne badanie zbieżności kół warto jednak przeprowadzać nawet wtedy, gdy skutki uszkodzenia nie są widoczne, a odczuwalne w gorszym prowadzeniu samochodu, gdyż odpowiednio mocne uderzenie może skutkować zmianą kąta wyprzedzenia osi sworznia zwrotnicy, co potocznie zwane jest WSZ.
WSZ oznacza wysunięcie koła do przodu lub tyłu pojazdu, patrząc od boku. Niepoprawne parametry kąta wyprzedzenia osi sworznia zwrotnicy powodują wydzieranie poprzeczne opony, ściąganie samochodu, a także niepowracanie koła kierownicy do poziomu. Dlatego tak ważne są regularne kontrole geometrii kół w 3D oraz badania ustawienia ich osi.
Ich wyrównanie do parametrów fabrycznych jest jak najbardziej opłacalne. Ile kosztuje ustawienie zbieżności kół?
Poszczególne ceny za tę usługę prezentują się następująco:
• 100 zł — przednia i tylna oś zbieżności,
• 200 zł — komplet przedniej i tylnej osi zbieżności.
• 50 zł — sprawdzenie geometrii 3D.
Pragniemy jednak zaznaczyć, że cena za wyregulowanie kół uzależniona jest od modelu samochodu. Zapraszamy do naszej siedziby mieszczącej się w Grodzisku Mazowieckim przy ulicy Okrężnej 1, na profesjonalne badanie geometrii kół i ustawienie ich zbieżności najnowszą maszyną 3D! Obsługujemy również klientów z okolicznych miast — Pruszkowa lub Warszawy.
Profesjonalne wykonana geometria 3D pozwoli na poprawne ustawienie kół względem osi. Dzięki temu samochód będzie ponownie prowadził się sprawnie po jezdni, a opony nie będą nierównomiernie pościerane na bokach. Co więcej, przyczyni się to do zaoszczędzenia na paliwie, zwiększenia bezpieczeństwa na drodze i poprawie żywotności ogumienia oraz zawieszenia.
Badanie zbieżności kół. Kiedy warto je zlecić?
Ustawienie zbieżności kół. Ile kosztuje?
Ustawienie zbieżności kół. Jakie są efekty?
HAMOWNIA 4X4
Hamownia podwoziowa, dwuosiowa, wyposażona w dwa hamulce elektrowirowe
CHIP TUNING
Chip tuning to zwiększenie mocy i momentu jak również obniżanie spalania paliwa
DPF SERWIS
Objawem zapchania filtra cząstek stałych DPF / FAP jest spadek mocy lub przejście silnika w tryb awaryjny.