EMsetup Sp. z o.o.

ul. Okrężna 1
Grodzisk Mazowiecki 05-825

30 km. od centrum Warszawy

511 - 790 - 900

emsetup@wp.pl

PN - PI  ( 8:00 - 17:00 )

Sobota  ( po umówieniu )

  • Facebook - Grey Koło
  • Instagram - Grey Koło
  • YouTube - Szary Koło
  • Houzz - Grey Koło

KASOWNIK

[ ZWIĘKSZ MOC ZMNIEJSZ SPALANIE ]

Kasownik błędów zamiast Emulatora AdBlue dla ciągników siodłowych Euro5/Euro6

Jak to działa?

Jest to interfejs diagnostyczny podłączany do złącza diagnostycznego OBD w ciągnikach siodłowych wszystkich marek. Nie wymaga podłączenia laptopa, ani zasilania. Automatycznie i bardzo szybko łączy się ze wszystkimi sterownikami w aucie. Jeżeli napotka na aktywne błędy – natychmiast je usuwa. Również licznik odliczający czas do ograniczenia mocy lub prędkości zostanie zresetowany.

1. Auto jest w trybie awaryjnym, ma zredukowaną moc, ograniczoną prędkość – nie pozwala na normalną jazdę.

  • Ciągniki z normą Euro5 po odliczeniu 50 godzin czasu pracy silnika (od momentu powstania usterki) przełączą się w tzw. tryb redukcji mocy do 50% lub 60%.

  • Ciągniki z normą Euro6 po odliczeniu 36 godzin pracy silnika (od momentu powstania usterki) przełączą się w tzw. tryb redukcji mocy do 50%, a po następnych 14 godzinach przełączą się w tryb pełzania – czyli ograniczenia prędkości maksymalnej do 25km/h.

  • W przypadku obciążonego zestawu oznacza to poważne kłopoty z przyspieszeniem, podjechaniem pod wzniesienia, wyprzedzeniem innego pojazdu, zwiększenie zużycia paliwa o 4–8 l/100km

  • W takiej sytuacji potrzebna jest natychmiastowa interwencja serwisu z odpowiednim sprzętem diagnostycznym. Daleko od bazy, nie wiadomo gdzie szukać serwisu, jest weekend lub noc i żaden serwis o tej porze nie pracuje – tym czasem trzeba dotrzeć do celu na czas.

Wyświetlają się informacje:

  • Zmniejszenie momentu za 50h

  • Redukcja mocy silnika

  • Moc silnika ograniczona

  • Silnik w trybie ograniczenia

  • Ograniczenie momentu

  • Zmniejszenie siły uciągu

  • SCR Redukcja mocy

  2. Problemy z układem oczyszczania spalin SCR AdBlue / filtrem cząstek stałych DPF — naprawa jest kosztowna, nie chcesz i      instalować Emulatora AdBlue.Wyświetlają się błędy typu:

  • wskaźnik nie pokazuje poziomu mocznika AdBlue

  • AdBlue nie dostępny

  • Niski poziom AdBlue

  • Uzupełnić AdBlue

  • Nieprawidłowa jakość AdBlue

  • Zła jakość AdBlue

  • Przerwa w czujniku NOX

  • Wysoki poziom emisji w spalinach

  • Za wysoka emisja

  • Układ wydechowy ostrzeżenie

  • Usterka oczyszczania spalin

  • Usterka końcowej obróbki spalin

  • Usterka układu kontroli emisji

#tagi

emulator adblue, euro5, euro6, kasownik błędów