EMsetup Sp. z o.o.

ul. Okrężna 1
Grodzisk Mazowiecki 05-825

30 km. od centrum Warszawy

511 - 790 - 900

emsetup@wp.pl

PN - PI  ( 8:00 - 17:00 )

Sobota  ( po umówieniu )

  • Facebook - Grey Koło
  • Instagram - Grey Koło
  • YouTube - Szary Koło
  • Houzz - Grey Koło

Hamownia motocyklowa, umożliwiająca pomiar mocy i momentu obrotowego w trybie inercyjnym.

Posiadamy europejski certyfikat potwierdzający dokładność pomiarów.

Czym jest pomiar inercyjny?

 

Pomiar inercyjny polega na rozpędzaniu motocykla na hamowni, a następnie, po wysprzęglaniu, na oczekiwaniu, aż motocykl zatrzyma się, bez użycia hamulca. Obciążeniem silnika są: masa rolek i opory toczenia oraz opory mechanizmu napędowego. Czas pomiaru to ok. 10-30 sekund pełnego obciążenia i kilka minut – swobodnego toczenia się po hamowni aż do zatrzymania. Moc i moment mierzone są, jako funkcje przyśpieszenia motocykla na rolkach (moc, moment na kołach) oraz jego zwalniania (moc i moment strat). Ich suma tworzy wynik reprezentujący moc i moment silnika.

 

Tryb inercyjny jest zatem bezpieczniejszy dla silnika niż tryb obciążeniowy, ponieważ wymaga krótszego czasu pełnego obciążenia.

 

Serdecznie zapraszamy do sprawdzenia osiągów motocykla na naszej nowej hamowni w Grodzisku Mazowieckim oraz wykonania modyfikacji elektronicznej.

Po co tak naprawdę dokonywać pomiaru motocykla na hamowni?

 

Badając motocykl na hamowni dowiesz się nie tylko, ile motocykl posiada koni. Pomiar na hamowni często pozwala też zdiagnozować różne usterki, również te mniej typowe. Pozwala też sprawdzić, czy rzeczywiście pojawiła się jakaś usterka, czy tzw. odczucie braku mocy wynika z przyzwyczajenia się do osiągów motocykla.

 

Pomiar mocy i momentu obrotowego to też doskonały sposób na sprawdzenie silnika po naprawie czy wymianie elementów układu wtryskowego. Przebieg mocy i momentu obrotowego pokazuje również w jakie kondycji znajduje się nasz silnik. Przed jakąkolwiek modyfikacją każdy motocykl trafia na hamownię w celu sprawdzenia aktualnego stanu.

HAMOWNIA 4X4

Hamownia podwoziowa, dwuosiowa, wyposażona w dwa hamulce elektrowirowe

CHIP TUNING

Chip tuning to zwiększenie mocy i momentu jak również obniżanie spalania paliwa

DPF SERWIS

Objawem zapchania filtra cząstek stałych DPF / FAP jest spadek mocy lub przejście silnika w tryb awaryjny.