POWER BOX

Jeżeli kupiłeś nowe auto i obawiasz się o gwarancję, to PowerBox jest rozsądną alternatywą dla chiptuningu. Nasze nowoczesne, cyfrowe moduły to zewnętrzne urządzenia, przypinane do auta za pomocą fabrycznych wtyczek, banalne w montażu i demontażu. Działają podobnie jak chip tuning - jednak niczego nie modyfikujemy w aucie a PowerBox możesz łatwo sam wypiąć przed wizytą w serwisie, a po wizycie powtórnie zapiąć. Co więcej - możesz sam zmieniać ustawienia mocy swojego samochodu.

Zasada pracy

Box (moduł mocy) jest to rodzaj elektronicznego urządzenia instalowanego na linii sterowania i pomiarów stanu pompy w silnikach diesla. Mikroprocesor w nich zawarty wykrywa zakres znacznego wzrostu obciążenia i zwiększa wydatek paliwa poprzez rozkazy wysyłane na CAN-Bus (szynę transmisyjną sterującą osprzętem silnika – VP44PSG5) lub poprzez bezpośrednie (TDI PD, V30, Denso-VP, VP44PSG16, niektóre Common-Raile) lub pośrednie (Common-Rail, VP37) sterowanie pompą. Chwilowe zwiększenie dawki zmienia także nieco ciśnienie doładowania podnosząc je nieznacznie o 0.1 - 0.15 bar. Wykorzystując zjawisko zubożenia silnika TDi dawka jest zwiększana nieco ponad wartość, jaka wynikałaby ze wzrostu ciśnienia. W modelach z bezpośrednim sterowaniem wtryskiwaczami regulowany jest również (w zależności od obrotów i obciążenia) kąt wtrysku paliwa.

Cyfrowa technologia V-tech: ADPS

Nasze moduły cyfrowe zrealizowane są w opracowanej przez nas technologii ADPS - "Advanced Digital Processing System" - zaawansowane przetwarzanie cyfrowe oznacza, że żadne elementy modułu nie zmieniają swoich parametrów z czasem i z temperaturą. Nie starzeją się i niezawodnie sterują Twoim silnikiem. Dziesięć tysięcy razy na sekundę mikrokontroler modułu oblicza nową strategię sterowania, dopasowując ją do Twoich potrzeb, jednocześnie chroniąc silnik przed przeciążeniem i zużyciem. Nasze rozwiązania jako jedyne stosują taką technologię, gwarantującą bezpieczeństwo i dobre efekty.

Czy boxy oferowane w Niemczech są lepsze?

Bardzo często są to te same boxy –. W Polsce oferujemy dokładnie takie same jakościowo rozwiązania, jakie kupują od nas nasi zagraniczni partnerzy.

go-2.jpg

PowerBox Base (chip box)

 

  • Niedrogi bezpieczny tuning - średnio +15%

  • Prosty w montażu - założysz sam

  • Do wyboru 7 poziomów mocy i momentu

  • Przeznaczony do konkretnego silnika

elite-2.jpg

PowerBox Go (chip box)

 

  • Bezpieczny tuning - średnio +18%

  • Najpopularniejszy wybór kierowców

  • Możliwość przeprogramowania do innego auta

  • Opcjonalne strojenie na hamowni

  • Trzy programy do wyboru

  • Opcjonalny pilot On/Off

base-2.jpg

PowerBox Elite (chip box)

 

  • Mocny i bezpieczny tuning - średnio +20%

  • Sterowany smartphonem (IOS, Android)

  • Darmowe przeprogramowanie do innego auta

  • Opcjonalne strojenie na hamowni

  • Osiem programów do wyboru

  • On/Off z aplikacji smartphone

  • Czy PowerBox jest cyfrowy?
    Oczywiście, bazujemy na mikroprocesorach MicroChip. Nie jest to żaden "rezystor" tylko kompletny sterownik mikroprocesorowy w oparciu o procesory: ATMEGA32, XMEGA, PIC32 (w zależności od wersji

     

  • Czym się różnią powerbox, tuning box i chip box?
    To różne nazwy tego samego produktu. PowerBox, tuning box i chip box to ta sama kategoria produktów - zewnętrznych urządzeń do chiptuningu (zwiększania mocy).

     

  • Czy montaż PowerBoxa jest trudny?
    Nie, ponieważ PowerBox ma wtyczki fabryczne, pasujące doskonale do istniejącej instalacji. Rozpina się złącza fabryczne i między nie wpina złącza PowerBoxa – i gotowe. Można przyjąć, że taki montaż jest równie trudny jak wymiana żarówki w samochodzie. Zobacz na przykładowy film.

     

  • Czy autoryzowany serwis może wykryć, że używam PowerBoxa?

    Nie, o ile nie zostawisz go „na widoku” pod maską. Jeżeli będzie widoczny to oczywiście mogą mieć zastrzeżenia. Natomiast systemy gromadzenia danych samochodu nie są wstanie wykryć PowerBoxa i „donieść” o tym do serwisu (nawet, jeżeli PowerBox pozostanie wpięty). Wynika to z samej zasady jego pracy. Jeżeli przed wizytą w autoryzowanym serwisie wypniesz boxa z auta – to jest on niewykrywalny. Nie da się wykryć czegoś, czego w samochodzie nie ma.
     

  • Czy mogę założyć PowerBox kupiony online u przedstawiciela V-tech?
    Oczywiście, przy czym cena online zakłada samodzielny montaż. Koszt montażu w oddziale V-tech lub u dystrybutorów, oraz cena pomiaru na hamowni i ew. strojenia wymaga indywidualnych uzgodnień z oddziałem. Adresy przedstawicieli są tu: https://vtech.pl/kontakt/dealerzy.html

     

  • O czym muszę pamiętać?
    Zakładaj PowerBox na wyłączonym silniku, nie musisz odpinać akumulatora. Natomiast ważne, aby silnik był zimny – unikniesz poparzeń. Wszystkie potrzebne do montażu elementy są w opakowaniu z PowerBoxem. Nie są potrzebne żadne narzędzia.

     

  • Czy zmieni się zużycie paliwa?
    Przy umiarkowanej jeździe – zużycie paliwa spadnie, bo dzięki PowerBoxowi wzrasta sprawność silnika. Przy bardzo ostrej jeździe oczywiście może nieco wzrosnąć – dodatkowa moc nie jest za darmo. Średnio zużycie pozostanie bez zmian lub nieco spadnie.

     

  • Czy PowerBox może zaszkodzić silnikowi?
    Programujemy nasze PowerBoxy na hamowni, uważnie badając możliwości każdego silnika. Stąd przyrosty mocy proponowane przez nas bywają mniejsze niż w innych rozwiązaniach – ale są na pewno bezpieczne dla silnika i w granicach jego możliwości.

     

  • Czy muszę częściej zmieniać olej albo filtry?
    Nie, należy używać zalecanych materiałów eksploatacyjnych i terminów przeglądów.

     

  • Jak zmienić program w PowerBox?
    Jeżeli chcemy zmienić samochód, w którym będzie używany PowerBox Go lub Elite należy napisać do nas – przyślemy gotowy program do innego samochodu, ew. doślemy potrzebną wiązkę.

ZADZWOŃ

Tel: +48 511 790 900

GODZINY OTWARCIA

PN - PI  ( 8:00 - 17:00 )

Sobota  ( po umówieniu )