EMSETUP
Projekty

Ford Transit Custom VII 2.2 TDCi 125KM 92kW z 2016 roku
Ford Transit Custom VII 2.2 TDCi 125KM 92kW z 2016 roku - przyrost ponad 100 Nm dla Customa 😉
▶️Seria: 120 HP oraz 319 Nm ◀️
📶Stage 1: 167,6 HP oraz 423 Nm❗📈

Audi Q7 4M 3.0 TFSI 333KM 245kW z 2018 roku
Audi Q7 4M 3.0 TFSI 333KM 245kW z 2018 roku - zmiana oprogramowania sterownika silnika oraz skrzyni biegów pozwoliła przekroczyć barierę 400 KM i 500 Nm 😉 Oczywiście, wyrzuciliśmy też limiter prędkości maksymalnej.
▶️Seria: 304,6 HP oraz 430 Nm ◀️
📶Stage 1: 406,3 HP oraz 506 Nm❗📈

Porsche Panamera G2 FL GTS 4.0 V8 480KM 353kW z 2021 roku
Porsche Panamera G2 FL GTS 4.0 V8 480KM 353kW z 2021 roku -
wersja GTS wyjeżdża od nas z mocą niemalże 600 KM 😉
▶️Seria: 470,6 HP oraz 650 Nm ◀️
📶Stage 1: 595,4 HP oraz 778 Nm❗📈

Volkswagen Passat B8 (FL) 2.0 TSI 280KM 206kW z 2022 roku
Volkswagen Passat B8 (FL) 2.0 TSI 280KM 206kW z 2022 roku - trzeba przyznać, że ostatnia generacja TSI skrywa spory potencjał na modyfikację 😉 W tym przypadku mamy prawie 90 KM i 90 Nm przyrostu 😉
▶️Seria: 283,7 HP oraz 397 Nm ◀️
📶Stage 1: 371,8 HP oraz 486 Nm❗📈

Mercedes Citan 1.5 CDI 115KM 85kW z 2025 roku
Mercedes Citan 1.5 CDI 115KM 85kW z 2025 roku - nowy Citan z naszym PowerChip jedzie znacznie lepiej niż fabryczny.
▶️Seria: 107,2 HP oraz 262 Nm ◀️
📶PowerChip: 127,8 HP oraz 308 Nm❗📈

Kia Ceed II 1.6 CRDi 110KM 81kW z 2014 roku
Kia Ceed II 1.6 CRDi 110KM 81kW z 2014 roku - stage 1 dla 1.6 CRDi.

Audi Q3 II 35 TFSI 1.5 150KM 110kW z 2019 roku
Audi Q3 II 35 TFSI 1.5 150KM 110kW z 2019 roku - modyfikacja ECU oraz TCU w Q3.
▶️Seria: 148,2 HP oraz 239 Nm ◀️
📶Stage 1: 175,8 HP oraz 292 Nm❗📈

Seat Exeo I 2.0 TSI 200KM 147kW z 2010 roku
Seat Exeo I 2.0 TSI 200KM 147kW z 2010 roku - ponad 250-konne Exeo 😉
▶️Seria: 210,1 HP oraz 294 Nm ◀️
📶Stage 1: 255,1 HP oraz 394 Nm❗📈

BMW 3 E91 330d 3.0 245KM 180kW z 2009 roku
BMW 3 E91 330d 3.0 245KM 180kW z 2009 roku - 330d z naszą optymalizacją oprogramowania.
▶️Seria: 243,2 HP oraz 530 Nm ◀️
📶Stage 1: 294,5 HP oraz 612 Nm❗📈

Audi Q7 4M (FL) 45 TDI 3.0 231KM 170kW z 2019 roku
Audi Q7 4M (FL) 45 TDI 3.0 231KM 170kW z 2019 roku - pakiet zmian dla 3.0 TDI - podniesienie mocy, modyfikacja oprogramowania sterownika skrzyni biegów oraz podniesienie ciśnienia oleju. Efekt - ponad 300 KM i prawie 700 Nm 😉
▶️Seria: 238,4 HP oraz 512 Nm ◀️
📶Stage 1: 312,7 HP oraz 695 Nm❗📈

Renault Master III 2.3 dCi 146KM 107kW z 2019 roku
Renault Master III 2.3 dCi 146KM 107kW z 2019 roku - odblokowaliśmy pełny potencjał Mastera 😉
▶️Seria: 145,7 HP oraz 368 Nm ◀️
📶Stage 1: 202,6 HP oraz 440 Nm❗📈

Volkswagen Tiguan I (FL) 2.0 TDI 140KM 103kW z 2014 roku
Volkswagen Tiguan I (FL) 2.0 TDI 140KM 103kW z 2014 roku - bezpieczna modyfikacja 2.0 TDI.
▶️Seria: 141 HP oraz 348 Nm ◀️
📶Stage 1: 168,5 HP oraz 412 Nm❗📈

Audi S3 8V 2.0 TFSI 292KM 214kW z 2016 roku
Audi S3 8V 2.0 TFSI 292KM 214kW z 2016 roku - S3 przyjechało do nas z różnymi, dziwnymi problemami. Prace rozpoczęliśmy od pomiarów i logów - przeładowanie turbosprężarki, bardzo wysoko temperatura w układzie dolotowym, temperatura spalin powyżej 1000 stopni itp. Przywróciliśmy oprogramowanie do wersji fabrycznej zarówno ECU jak i TCU. Wymieniliśmy intercooler na akcesoryjny od FMIC.PL. Uszczelniliśmy układ dolotowy, nowa odma. Auto wróciło do ładnej serii i mogliśmy zrobić modyfikację jak należy.
▶️Seria: 301,1 HP oraz 409 Nm ◀️
📶Stage: 347,3 HP oraz 482 Nm❗📈

Audi A3 8Y 1.0 TFSI 110KM 81kW z 2024 roku
Audi A3 8Y 1.0 TFSI 110KM 81kW z 2024 roku - małe 1.0 TFSI też jesteśmy w stanie usprawnić 😉
▶️Seria: 119,1 HP oraz 206 Nm ◀️
📶PowerCHIP: 134,7 HP
oraz 240 Nm❗📈
