EMSETUP
Projekty

Audi Q7 4M 3.0 TFSI 333KM 245kW z 2018 roku
Audi Q7 4M 3.0 TFSI 333KM 245kW z 2018 roku - zmiana oprogramowania sterownika silnika oraz skrzyni biegów pozwoliła przekroczyć barierę 400 KM i 500 Nm 😉 Oczywiście, wyrzuciliśmy też limiter prędkości maksymalnej.
▶️Seria: 304,6 HP oraz 430 Nm ◀️
📶Stage 1: 406,3 HP oraz 506 Nm❗📈

Volkswagen Passat B8 (FL) 2.0 TSI 280KM 206kW z 2022 roku
Volkswagen Passat B8 (FL) 2.0 TSI 280KM 206kW z 2022 roku - trzeba przyznać, że ostatnia generacja TSI skrywa spory potencjał na modyfikację 😉 W tym przypadku mamy prawie 90 KM i 90 Nm przyrostu 😉
▶️Seria: 283,7 HP oraz 397 Nm ◀️
📶Stage 1: 371,8 HP oraz 486 Nm❗📈

Audi Q7 4M (FL) 45 TDI 3.0 231KM 170kW z 2019 roku
Audi Q7 4M (FL) 45 TDI 3.0 231KM 170kW z 2019 roku - pakiet zmian dla 3.0 TDI - podniesienie mocy, modyfikacja oprogramowania sterownika skrzyni biegów oraz podniesienie ciśnienia oleju. Efekt - ponad 300 KM i prawie 700 Nm 😉
▶️Seria: 238,4 HP oraz 512 Nm ◀️
📶Stage 1: 312,7 HP oraz 695 Nm❗📈

Audi S3 8V 2.0 TFSI 292KM 214kW z 2016 roku
Audi S3 8V 2.0 TFSI 292KM 214kW z 2016 roku - S3 przyjechało do nas z różnymi, dziwnymi problemami. Prace rozpoczęliśmy od pomiarów i logów - przeładowanie turbosprężarki, bardzo wysoko temperatura w układzie dolotowym, temperatura spalin powyżej 1000 stopni itp. Przywróciliśmy oprogramowanie do wersji fabrycznej zarówno ECU jak i TCU. Wymieniliśmy intercooler na akcesoryjny od FMIC.PL. Uszczelniliśmy układ dolotowy, nowa odma. Auto wróciło do ładnej serii i mogliśmy zrobić modyfikację jak należy.
▶️Seria: 301,1 HP oraz 409 Nm ◀️
📶Stage: 347,3 HP oraz 482 Nm❗📈
















